Przejdź do głównej zawartości

Ladies

Sobota, ach sobota! jak my cię uwielbiamy!
za wspólne śniadania, obiady, leniuchowanie, zabawy, spacery, gotowanie...

dziękujemy ci za to że po prostu jesteś, bo dzięki Tobie czas wspólnie spędzać możemy , choć nie zawsze całą naszą czwórką bo PT nie zawsze wolne ma...
Sobotni spacer dziś w parku blisko morza się nam przydarzył
i było bosko,
beztrosko,
radośnie,
morza szum,
ptaków śpiew
i chwila wytchnienia i czas by myśli swe poukładać też się znałazł :)
Ladies szczęśliwe bo istny raj na ziemi miały i z "czystą" przyrodą poobcować troche mogły...
nie obyło się bez "kąpieli" w kałuży, bo skoro "Kaka" drewniana Lady Oli ulubiona "towarzyszka" brudna była to umyć trzeba ją było. I tak oto do domu wracały dwie zmokłe "KAKI" bo Oli sobie "kąpieli" też nie odmówiła :)


Ten dzień pozwolił mi odreagować i w pełni przywrócił mi ogromną energie i radość, której tak bardzo potrzebowałam...


Co ja bym bez tych moich Ladies zrobiła?....






























 Czapy Ladies to : Dress you up ( więcej o nich już niebawem! )



Komentarze

  1. Boska z nich parka!! :) A te emu niedźwiadki są idealne!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrały się dziewczyny nie powiem że nie :)
      a buty Wiki to nie emu, a zwyklaki kupione rok temu w smyku.
      Są świetne bo nóg w nich nie krzywi i się nie odkształcają :)

      Usuń
  2. Super spędzony dzień. Czapy przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia:) młodsza córeczka ma super oczka, a starsze boskie emu z główką (chyba) misia ? :D mega :) pozdrawiam /Mama Kubusia . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy! :)
      Wiki buty to zwyklaki ze smyka-zesłoroczna kolekcja :)

      Usuń
  4. smutne oczka ta mala ma ale za to starsza jaki uśmiech czarujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smutne? nie raczej takie rozmarzone, ona rzadko bywa smutna :)
      a Lady Wiki lubi czarować :)

      Usuń
  5. cudowne są :) uwielbiam do Was zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja Wiki ma takie nike uwielbiam je;p i woz tez mamy;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".