Przejdź do głównej zawartości

Ach Damą być...

Damą być, ach damą być...
to słowa piosenki, które nasuwają mi się na myśl
kiedy Lady Oli w sukienke projektu Katarzyny Sokół jest ubrana....

Każda z nas marzy o tym,
by raz na jakiś czas poczuć się wyjątkowo
niezależnie od wieku.
Nawet już te najmniejsze kobietki
od najmłodszych lat chcą czuć się jak damy,
podkradając nam mamom biżuterię,
szpilki, pomadki co by cała ich "stylizacja" spójna była.

Katarzyna Sokół szyje dla naszych maluchów ubrania,
w których poczuć się mogą jak mali eleganci.
Która z nas nie chciała by mieć w swojej szafie sukienki od projektanta?
Moja Lady Oli ma to szczęście.
Projekty Katarzyny Sokół są dla mnie jak Zień, Paprocki&Brzozowski,
ale w wersji dla dzieci!
Sukienka dotarła do nas zapakowana w cudny kartonik z inicjałami SK,
a jakość i dokładność wykonania,
to coś co ją wyróżnia.

Lady Oli jest szczęśliwą posiadaczką
sukienki z serii Little lace model 02,
wygląda w niej jak MAŁA DAMA.
To właśnie z nią świętowała swoje 2 urodziny,
co zobaczyć możecie TU.
Granat w połaczeniu z białą koronką
to istna francja elegancja,
która nas w pełni urzekła.

Po cichu zazdroszczę i żałuje,
że wersji dla mam jeszcze nie ma,
bo byłoby bardzo ciekawe,
a ja z pewnością bym się na sukienke projektu Katarzyny Sokół skusiła.

Zaglądnijcie zatem na stronę Katarzyny Sokół,
 niejednej z Was serce zacznie bić mocniej !
Ubrania jej projektu sprawią na pewno wielką radość,
i będą idealnym prezent na zbliżające się święta.


                              














Komentarze

  1. Śliczna sukieneczka, wygląda jak prawdziwa dama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj syn tez uwielbia te male cukiereczki:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przyznać: prawdziwa dama, na pewno takie urodziny będą długo zapamiętane.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się już doczekać jak moja mała Juleńka będzie taka duża, sama słodycz!!!:) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka sukienką ,ale jaka kokarda ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".