Przejdź do głównej zawartości

Nasze prezentowe marzenia i inspiracje



Kiedy zbliżają się święta
wielu z nas buszuje po sieci,
by znaleźć prezent idealny dla bliskiej osoby,
co by radość ogromną jej sprawił.
Nie zapominajmy również o sobie,
bo każdy z nas o czymś marzy,
więc dziś przedstawiamy Wam nasze prezentowe marzenia
oraz to co już mamy, a dla Was może być inspiracją.

Pamiętajcie marzyć każdy może ! :)


1. Janod zegar sowa dwustronny, z jednej kolorowy,z drugiej można pisać po nim kredą,dostępny TU .
2. Książka Martyny Wojciechowskiej "Dzieciaki świata", dostępna TU.
3. Książka Martyny Wojciechowskiej "Zwierzaki świata", dostępna TU.
4. Moje pierwsze puzzle CzuCzu, dostępne TU.


6. Komplet pościeli Winnie the Pooh home&you, dostępna TU.
7. Lampka królika, dostępna TU.
8. Zestaw okrągłych pudełek kartonowych SillyU Zoopreme, dostępne TU.

9. Tablet dla dzieci GOCLEVER, dostępny TU.
10. Aparat Cyfrowy Kidizoom VTECH, dostępny TU.

11. Piękny koń na kiju Korba Design, dostępny TU.
12. Lolusia Miętówka Gaabuu, dostępna w różnych stylizacjach, oraz płci męskiej, dostępna TU.
13. Kolorowanki Przytulanki SUS TOYS, dostępne TU.
14. Fotoksiążka PRINTU-drukujemy emocje,
będzie idealnym prezentem dla naszych bliskich,
w tej jednej książce zachować możemy nasze najpiękniejsze wspomnienia.
Dostępna TU.

Marzeń naszych lista długa, ale nie wszystkich głośno "mówić" chcemy by nie zapeszyć.
Mam cichą nadzieję, że czymś Was zainspirowałyśmy :)

Każdy z nas uwielbia prezentami obdarowywać i być obdarowywanym,
więc bawcie się w Świętego Mikołaja i niech z portfeli waszych nic nie ubywa ! ;)
















Komentarze

  1. super prezenty ,mam nadzieje ,ze uda Wam sie chociaz czesc z nich dostac :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zegar-sowa jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne! Szczególnie pościel i fotoksiążka są super pomysłami na prezent, ale te ręcznie robione cuda od Gaabuu i Korba Design też mi się bardzo podobają!

    pozdrawiam

    Ola z wokoldzieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stawiam na pościel -jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutkie:) pościel mi sie podoba i fotoksiażka..:p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".