Przejdź do głównej zawartości

midFASHION - nasze nowe odkrycie

Kiedy byłam małą dziewczynką,
moja głowa pełna była kreatywnych pomysłów,
chciałam szyć, malować...
midFASHION dał mi spełnić jedno z tych marzeń dziecięcych,
za pomocą kreatora stworzyłam "własnoręcznie"
tunikę dla Lady Oli z piękną granatową kokardą,
którą pochwalić się mam dziś zamiar.

Na rynku roi się od firm szyjących "dresówki",
co wyróżnia midFASHION?
wysokiej jakości tkaniny,
prosta forma,
nie krępują ruchów dziecka,
nietuzinkowe połączenia materiałów gładkich z wzorzystymi,
i oczywiście KREATOR,
dzięki któremu całkowicie przepadłam
i bezgranicznie midFASHION pokochałam.

Zaprojektować możemy według własnego pomysłu:
t-shirt, top, bluze, tunike
i ozdobić je aplikacją, których do wyboru jest naprawdę wiele,
więc każdy dla siebie coś znajdzie.

Tych co midFASHION nie znają
 niech szybko nadrabiają,
i na ich stronę zaglądają,
bo święta tuż tuż,
a ubranie z midFASHION byłoby idealnym prezentem z tych luksusowych ;)























Lady Oli:
tunika : midFASHION
(stworzona za pomocą kreatora)

Lady Wiki:
t-shirt: midFASHION
spódniczka: midFASHION


p.s.  Dziękuje Aniu raz jeszcze ! <3

Komentarze

  1. fajne te ''dresy'' :) ale ladies sa podobne do siebie, jak bliźniaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombowe!!!! Zaraz oblookam ich stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mój komentarz znikł? Jak tak to jeszcze raz gratuluję i szkoda, że nie ma rozmiarów dla małych brzdąców bo już bym się zaczaiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne... modelki rzecz jasna:P ale ubranka też rewelacja, i zaraz wbijam na stronkę przeszperać ofertę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ciuszki, a modelki cudowne. Ubranka tej firmy faktycznie wyjątkowe, chociaż ta szarość dresowa może się już opatrzeć, ale tu wyjątkowo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super te ciuszki :D a ja lubię ubierać moje córy podobnie lub tak samo :D może u nich znajdę coś w rozmiarach dla mniejszej i większej dziewuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ciuchorki, zapisałam sobie stronę :) A dziewczynki słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też myślałam kupić coś od nich dla juniora :) Długo mi już w makówce siedzą :)
    Lejdis cudne!

    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te tuniki! Zdolna z Ciebie mamuśka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dziewczynki, piękne ubrania :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".