Przejdź do głównej zawartości

Wpadłam jak śliwka w kompot...

Wpadłam...
jak śliwka w kompot,

bez opamiętania serce me zagarnęło Bibi Dreams,
zapytacie, dlaczego ?

Nasza znajomość z Bibi Dreams,
trwa już jakiś czas,
zaczęło się od bluzy Mint Taste, która pojawiła się u nas --> TU.
Mieliśmy dłuuugą przerwe,
aż w końcu w nasze ręce trafiła ONA:
fioletowa, dresowa, z pięknym brązowym zamkiem, "misiem" podszyta
tunika Grape,
 jedna z nowości jaką oferuje nam Bibi Dreams.

Połączenie kolorystyczne idealne,
krótszy przód dłuższy tył, wpisuje ją na liste trendów!
Jest szersza na lini bioderek,
co sprawia że nie krępuje ruchów dziecka.
Mam nadzieje, że służyć nam będzie przez rok cały.

Lady Oli wygląda w niej bosko ! <3
Nie dziwcie się, więc że ją uwielbiamy,
a ja jak śliwka w kompot wpadłam i całkowicie przepadłam!

niebawem pokażemy Wam kolejną nowość
tym razem Wiki i Oli razem się pojawią,
zapowiadamy zatem że będzie bombowo !!!! :)

Dziękujemy Bibi Dreams raz jeszcze za te cudowności <3



Podziwiajcie zatem naszą małą modelke w tunice Grape !














Komentarze

  1. Modelka na 102! :))
    ciuszki mają bajeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna :) lubię dresowe rzeczy :) oczywiście modelka też pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajna :) lubię dresowe rzeczy :) oczywiście modelka też pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super , mój ulubiony kolor i modeleczka prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma co matka!! Moje serce też by taka sukieneczka podbiła! Bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że taki krój uwielbiam i kupuję również dla siebie. Pięknie wygląda z leginsami i czarnymi rajstopami. Nie dziwie się córeczce, że tak polubiła to cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie jej w tym kolorku!!

    OdpowiedzUsuń
  8. modelka też pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".