Przejdź do głównej zawartości

Zaczaruje Twój świat...


Zaczaruje Twój świat, jestem Królewną Czarodziejką,

takie słowa z ust Lady Wiki dziś padły
gdy koronę na głowę swą przyodziała,
a w ręce swe różdżkę chwyciła...

Hokus pokus...

czary mary....
kto z nas nie marzy by świat był wspaniały?
Taki bez zawiści, przemocy,
pełen miłości, dobroci...
Świat, w którym każdy z nas czułby się bezpiecznie...

Lady Wiki ma "już" 6 lat,

ale jej wyobraźnia nie ma granic,
dzięki MoiMili mogła choć na chwile dziś poczuć się jak Królewna,
ta co na księcia z bajki czeka,
której to życie usłane płatkami róż,
a każdy dzień pełen wrażeń...
Jeden ruch różdżką sprawił,
że na chwilę zasnęła i w śpiącą królewnę się przemieniła :)
Zabawy końca widać nie było,
bo co chwile na myśl inna postać jej przychodziła...

Razem z Lady Wiki przeniosłam się w świat bajki,

bacznie obserwując i zatrzymując te chwile najpiękniejsze...
Wystarczyła chwila, bym tak jak ona czarowała,
i to co złe w dobre zmieniała.
Byłam nawet żabą co w księcia się przemieniła...

Zaczarowała mój świat na lepsze,

trzymajcie kciuki by szybko czary nie prysły !

Dwustronna korona i różdżka to oczywiście polskie cuda handmade,
które porwały nas bez pamięci !!!

Ciekawi jesteście kto serwuje takie magiczne zestawy?
Oto oni:


odsyłam Was też do ich sklepu, gdzie różne inne cudeńka zakupić możecie:
http://www.moimili.net/

Zapraszamy do naszej bajki <3
























Piękne, świecące kule, które w bajce nam towarzyszyły,
 to oczywiście:

Komentarze

  1. Pięknie tu u Was dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne przedostatnie zdjęcie jak śpi :) mała Śpiąca Królewna !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten zestaw :) I te kule <3 iście królewskie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko nam się udało znaczy się,
      bo miało być królewsko i bajecznie ! :)

      Usuń
  4. po prostu bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To czary mary w Waszym wykonaniu jest piękne kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że wróżenie też męczy:) Cudna wróżka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".