Przejdź do głównej zawartości

Świąteczna sesja pełna magii


Jakiś czas temu udało mi się wygrać na fb
w konkursie organizowanym przez fotografa Jakuba Tryniszewskiego
sesje zdjęciową.
Wygrana pozwoliła mi spełnić jedno z marzeń...
W zdjęciach zatrzymane są najpiękniejsze momenty,
ale tych wspólnych,
na których jesteśmy razem w czwórke mamy naprawdę mało...

Fakt, że zbliżają się święta natchnął nas na sesje,
w klimacie iście świątecznym,
z prawdziwym Mikołajem ! :)

Lady Wiki pozowała jak zawodowa modelka,
my bawiliśmy się świetnie,
atmosfera i klimat wręcz wymarzona,
a współpraca z fotografem rewelacyjna!
Czuć się swobodnie na sesji to marzenie,

dzięki ludziom którzy nam towarzyszyli czuliśmy się jak u siebie :)
Wyszło pięknie i tak jak sobie wymarzyłam,
za co serdecznie dziękuje po raz setny ! :)

Podziwiajcie zatem co udało nam się razem stworzyć ! :)


















Podziękowania dla:
Jakuba Tryniszewskiego, za te cuda, które dla nas wyczarował ! :)
zajrzyjcie zatem na jego oficjalną strone:
http://jt-photographie.com/


Pani Marleny, za udostępnienie pięknego pomieszczenia w Villi Meduzie,
co stworzyło piękny świąteczny klimat !


Ani Maj ze studia urody i wizażu BARBAB, za piękny makijaż !
Dzięki Tobie poczułam się piękniejsza :)


Karolinie z ArtFryz za fryzurę, która to poczyniła ze mnie Mame-dame :)


P. Michała, który wcielił się w Mikołaja.



Sklepu Medicine Kołobrzeg, za pomoc w doborze stylizacji.
https://www.facebook.com/medicine.kolobrzeg



PAMIĘTAJCIE: 
Marzenia się spełniają !
wystarczy tylko mocno w nie wierzyć...





* Przez całą sesje towarzyszyły Ladies książki od wydawnictwa Babaryba

Komentarze

  1. Teraz mnie z butów wybiłaś!!! Jestem pod na prawdę dużym wrazeniem!! Mikołaj jak prawdziwy!!!
    Bomba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! to zasługa naprawdę wielu ludzi, że tak pięknie wyszło!
      przede wszystkich fotografa :)

      Usuń
  2. MAGICZNIE WYGLADALISCIE! Widac cos wyjatkowego w calej sesji...spelnione marzenia!
    Gratuluje i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko ! CUDOWNE ! ! ! ! ! ! ! zazdroszczę troszkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak magicznie , przepiękna pamiątka na całe lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołaj to chyba specjalnie dla Was z Bieguna Północnego przyleciał :)
    Wszystko tak piękne i bajkowe... Cudowna pamiątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie zastanawiałam się, gdzie ja już te fotki oglądałam. Ania Maj, oczywiście, koleżanka po fachu ;) Klimatyczne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  7. po prostu przepiękne te fotki

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity magiczny klimat, cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bajkowe fotografie,wspaniała pamiątka na długie lata...cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajecznie i filmowo! Świetny pomysł, klimat i piękni bohaterowie!

    OdpowiedzUsuń
  11. bajkowe, jak ilustracje z książki, trochę sztuczne, ale na pewno świetna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co tu jest sztucznego? bo zupełnie nie rozumiem :/

      Usuń
  12. Ale fajne rodzinne zdjęcia! Też tak chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza sesja :) My również byliśmy na świątecznej sesji w zeszłym tygodniu. Przede wszystkim jest to super pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się jest bratową przyjaciółki fotografa to i się konkursy wygrywa ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach ta kołobrzeska zazdrość ;) Super fotki ^^ magiczne.!

      Usuń
    2. Bardzo sie ciesze, ze technika tak poszla do przodu i po takich anonimowych wstawkach pelnych zawisci i zazdrosci zostaje ślad. Bardzo chetnie dojdziemy kim jestes Anonimusie. Pozdrawiam JT

      Usuń
  15. To jedna z najpiękniejszych świątecznych sesji rodzinnych, jakie w życiu widziałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna sesja! świetna pamiątka i na pewno zabawa z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".