Przejdź do głównej zawartości

Kolorowo,modnie i swobodnie z Little Lena


Od dawna w nas sobie zauroczyła,
za te kolory, koronki ręcznie robione,
a jakość i pasja z jaką są tworzone ubrania Little Lena
zasługują co najmniej na Oskara !

Polskie marki handmade stają się co raz bardziej popularne,
co nie ukrywam bardzo mnie cieszy,
bo nie ma to jak NASZ dobry produkt!

Little Lena - to właśnie dla niej głowe swą straciłam,
ale nie od dziś,
bo Ladies podziwiać już w jej cudownościach mogliście TU i TU

Kolekcja JESIEŃ ZIMA 2013/2014
charakteryzją niesamowite kolory,
które sprawiają że te szare dni nabierają niesamowicie pozytywnych barw.
Cudne koronki, które z wykonywane są ręcznie
przez mega zdolne kobietki z Little Lena.
W ofercie znaleść możecie m.in :
spodnie, spódniczki, sukienki, bluzy, czapki, kominy, opaski...
Wszystko ma swój niepowtarzalny wygląd,
a co najważniejsze rózni się od tego co w sieciówkach się znajduje.

Ubranka Little Lena dostępne są w bardzo przystępnych cenach,
a każde z nich tworzone jest z niezwyklą starannością.


"Głównym założeniem kolekcji jest to, aby pozwolić dzieciom być dziećmi, modnie lecz przede wszystkim wygodnie. Little Lena nie podąża ślepo za trendami. Wyżej ceni sobie prostotę i uniwersalność – to ubranka stworzone dla rodziców, którzy szukają rozwiązań stylowych i szykowanych specjalnie dla swoich pociech."
"Little Lena dba o środowisko, dlatego z dumą informujemy, że nic nie marnujemy i nie wyrzucamy skrawków tkanin."

O Little Lena pisać mogłabym w nieskończoność,
ale wystarczy choć raz z nią się "spotkać"
i żadne słowa nie są już potrzebne...

Podziwiamy i zachęcamy Was byście i Wy Little Lena poznali ! <3

















Lady Wiki:
elfia bluzka: Kids of colours
spódniczka: Little Lena

Lady Oli:
tuniko - bluzka: Little Lena

Komentarze

  1. Szaro pomarańczowe połączenie zasługuje na uznanie - uwielbiam te dwa kolory, współgrają idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. młodsza leidis wymiata jest tak słodka :) Ciuszki super

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się wykorzystanie szydełkowych motywów

    OdpowiedzUsuń
  4. ta zielona sukieneczka mistrzostwo świata ! ! ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. \zielona tuniczka cudna tak jak mała Lady )))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".