Przejdź do głównej zawartości

Dzień Dziecka :)

Dzień Dziecka to święto, które obchodzi się na całym świecie.
 Dzieci to nasz największy skarb i codziennie powinniśmy 
dawać im dowody naszej bezgranicznej miłości :) 
Ladie's prezentami w tym dniu zostały obdarowane, 
choć nie prezenty w tym dniu są najważniejsze. 
Aby w pełni świętować wybrałyśmy się na Eko Dzień Dziecka.
Mnóstwo atrakcji nas tam spotkało, mimo że pogoda nas nie rozpieszczała atmosfera była cudna. 
Najważniejsze, że Ladie's były zadowolone, nawet zimno im w zabawie nie przeszkadzało. Wiki do domu wróciła z kolorowymi kosmykami, "tatuażem" na twarzy, mnóstwem wrażeń cudownych. Oli też się dobrze bawiła, a z kredą w rękach cudne dzieła tworzyła.  
Dziękujemy za klimat iście rodzinny , było super !!! :) 




















A jak Wy świętowaliście Dzień Dziecka ? :)

Komentarze

  1. super spędziliście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas bylo bardzo sennie tego dnia, bo moje slonce postanowiło zacząć świętować ten dzień już o 1:30 i tak się bawiła aż do 6:30- chyba nie mogła już usnąć z radości, że prezenciki dostała w postaci oczywiście nowych spinek:) nawet się jej podobały:
    Ale widzę,że Ptasie Trele wybrały się z lady's na dzień dziecka?
    pozdrawiamy
    Ptasie Trele

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pełna energi dziewczynka z niej :) Ptasie Trele codziennie na Ladie's czuprynkach gości :) pozdrawiamy i ściskamy ! :)

      Usuń
  3. Ptasie Trele cudne :) swietnie sie bawiły widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że świetnie się bawiły :) A w Ptasie Trele zakochałyśmy się wszystkie trzy kobietki :)

      Usuń
  4. ale miały male radoche. ankietka wypełniona:D zapraszam do mnie :D:**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".