Przejdź do głównej zawartości

Ladie's i pomysł na...



Poniedziałek - tygodnia cudowny początek, a we mnie dziś jakby życia nie było, brak chęci i sił na wyjście z Ladie's choćby na  spacer mimo, że słońce pięknie grzało... 
 Tak więc Oli sobie południową drzemke w domu ucinała, a w tym czasie Wiki na balkonie rządziła :) 
Bańki w ruch poszły, ,minęło chwil kilka i ja nawet się w bańke zrobić dałam :)
 Zabawa była przednia, ale przerwały ją okrzyki "mamusiu!mamusiu!!" - to Lady Oli 
obudziła się ze swojego snu.
 Podałam więc obiad, co by akumulatory Ladie's naładowały i z powrotem na balkon, a tam na nie kreda czekała, po co kreda na balkonie gdy tablicy brak ? a po to , że mamy "cudną" betonową płyte balkonową, na której Ladie's swoje arcydzieła dzisiaj kredą kreskowały.
 Bezcenny był widok gdy obie zafascynowane tym , że mogą na balkonie właśnie malować, dzieła ze swojej wyobraźni tworzyły.
Praktycznie dzień cały na świeżym powietrzu spędziły, więc wyrzutów jako takich nie mam, bo co jak co ale Mamie też się odpoczynek należy :)

























Komentarze

  1. te spódniczki są boooskie!!!

    zdradź mi jak taką zrobić!?

    potrzebuje na roczek dla Mojej Neluni! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje :) do wykonania banalne, wyślij mi proszę e-mail, a wszystko Ci wyśle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kasdem@wp.pl

      dzięki i czekam :*

      Usuń
    2. napisałam Ci maila z pytankiem, luknij w wolnej chwili :)

      Usuń
  3. piękne mają spódniczki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieskromnie powiem, że tez mi się podobają :)

      Usuń
  4. spódniczki boskie zabawa z bańkami u nas również favoryt a kreda ..nic nie powiem zobaczysz niebawem:) Blaneczkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie poczekamy, zobaczymy :)pozdrawiamy i buziaki dla Blaneczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. no i super dzien!!!!!kiecki faktycznie super!!!wyslij i mi instrukcje))))))))a balkonu z betonem zazdroszcze okropnie :-p buziam was mocno

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".