Przejdź do głównej zawartości

Spontan działking :)

Dzisiejszy dzień to pełen spontan. 
Mieliśmy z Ladie's wybrać się na plażing - smażing, a w efekcie wyszedł działking i grilling :) 
Rano odwiedziła nas Babcia G. z przepysznym ciastem jak to na babcie przystało :)
 i zasugerowała świetny pomysł, by w tak cudną pogode udać się wspólnie na działke.
 
 Długo nie myśląc zapokowaliśmy więc nasze Ladie's do auta, zrobiliśmy zakup by było z czego grilla zrobić i tak o to trafiliśmy do celu - działki. 
Niezastąpiona Babcia G. dzielnie i z wielką ochotą dopatrywała Ladie's co by sobie dziewczyny jakiejś krzywdy nie zrobiły, a w tym czasie "perfekcyjna mama" miała czas na przygotowanie "żarełka", 
a Tata Ł. na odpalenie grilla. 
Nie zabrakło z nami również Dziadka R. , który z ogromną pasją i werwą kosił trawe :) 
Obżarstwu końca nie było :D
Ladie's cały dzień spędziły na świeżym, choć lekko grillowym powietrzu. 
Było nieziemsko, pogoda cudna, atmosfera iście rodzinna, czego więcej chcieć od życia ? :)

Mam cichą, wielką nadzieje, że takie spontany będą zdarzały się cześciej, bo kto ich nie lubi ? :)


























Była z nami oczywiście też Lalanka . A na włosach Oli cudne Ptasie Trele :)

Komentarze

  1. Super dzień widze !
    Ja też lubie takie spontany ;)
    Działking i grilling to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam spontaniczne wypady !!

    OdpowiedzUsuń
  3. ;D działking mój ulubiony sport !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasz też :) chociaż plażingiem też nie gardzimy :)

      Usuń
  4. Grill- brat ever :) super :) pozdrawiamy :)
    nelusiovo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszymy się, że w ten spontaniczny słoneczny dzień spontanicznie wylądowały na Waszych włosach Ptasie Trele:)
    Ptasie Trele pozdrawiają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptasie Trele towarzyszy nam codziennie, gdziekolwiek jesteśmy ! :) my również pozdrawiamy i ściskamy ! :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".