Przejdź do głównej zawartości

Wakacyjny plażing z La Millou

Wakacje czas zacząć , tak tak kochani dziś rozpoczynami 2 miesięczną labe:)
 Aby w pełni świętować pierwszy dzień wakacji, Babcia G. razem z Lady Wiki wybrały się na plaże, a razem z nimi on...  niepowtarzalny, niebanalny, mega funkcjonalny i jedyny w swoim rodzaju koc PicNik king size marki La Millou . Z relacji jaką zdały mi po powrocie wynoszę, że spełnia on w pełni swoją role, bo duży i pojemny , że "nawet" babcie z wnuczką pomieści :)
W cudne kolorowe hipopotamy jest cały i w ramke z minky oprawiony, co uroku i większej miękkości mu dodaje.  Z pod spodu tkanina nieprzemakalna i taka co piachu nie chłonie w mig, bo jak wiadomo koce w piasku się lubują i mimo, że na plaży z nimi długą walke staczamy to i tak w domu piachu kilogramy mamy :) U nas sprawdza się również w domu jako mata podczas zabawy o czym przekonać się tutaj możecie. 

Zobaczcie sami jaki cudny jest ON i zdjęcia podziwiajcie zrobione przez Babcie G. dzisiejszą "aparatke".














To właśnie ona niezastąpiona ! Babcia G. "aparatka" :)





Kocyk PicNik i inne cudowności od La Millou znajdziecie klikając tu i tu :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".