Przejdź do głównej zawartości

Liebster blog award :) czyli moje pierwsze wyróżnienie blogowe!

Dziś coś miłego i zupełnie niespodziewanego mnie spotkało, a mianowicie Boginie przy maszynie  wyróżniły nasz blog w ramach Liebster Blog Award.




Wyróżnienie Liebster Blog Award  otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania  za" dobrze wykonaną robotę".  Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia
11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu)  i zadaje 11 pytań. Nie można nominować bloga , z którego 
otrzymało się wyróżnienie.

Blog nasz jest młody, więc tym bardziej nas cieszy, że zostałyśmy zauważone i wyróżnione przez cudnowne BOGINIE PRZY MASZYNIE.BLOGSPOT.COM.
Dzięki dziewczyny !!! <3



Teraz czas odpowiedzi na zadane pytania :)

1. Dlaczego prowadzisz bloga?
Blog prowadze z czystej potrzeby serca i chęci do pokazania i udowodnienia innym ale przede wszystkim też sobie, że młoda mama też może "perfekcyjna" .
2.  Twoja wymarzona praca to?
To taka praca, w której mogłabym w pełni się realizować nie zanidbując przy tym swojej kochanej rodzinki <3
3. Co Ci wystarcza do szczęścia?
Moja najbliższa rodzina :)
4. Książka czy film?
Zdecydowanie książka tylko czasu brak...
5. Rodzina czy kariera?
Zawsze na I miejscu jest u mnie rodzina <3
6. Blog czy facebook i dlaczego?
Tu i tu czasu spędzam dużo :)
7. Uciekając z płonącego domu zabrałabyś...
Moje dwie Ladie's pod pache i ich Tate :)
8. Podróż marzeń będzie do...
dookoła świata :)
9. Wygraną w totka przeznaczyłabyś na ... :)
kupno tego jedynego, wymarzonego własnego gniazdka dla naszej czwórki <3
10. Lubisz zakupy? Co kupujesz najczęściej i najchętniej?
Tak, a kto ich nie lubi :) najczęściej i najchętniej kupuje LAdie's mym cokolwiek co im radość sprawi.
11. Ulubiona muzyka - typ lub konkretny wykonawca.
uwielbiam muzyke, która "wpada" w ucho.





Lista blogów nominowanych przeze mnie :






Moje pytania dla Was drogie nominowane :

1. Co spowodowało, że zaczęłaś porwadzić bloga?
2. Jakie jest Twoje największe marzenie?
3. Co wyprowadza Cię z równowagi?
4. Kino czy teatr?
5. Bez jakiego kosmetyku nie wobrażasz sobie życia?
6. Jaka jest Twoja najgorsza wada ?
7. Co robisz gdy masz wolną chwile tylko dla siebie?
8. Masz jakieś fobie?
9. Gdybyś mogła cofnąć czas to .... ?
10. Ulubiony film.
11. Czego najbardziej się boisz?






Komentarze

  1. ojej Kochana, dziękuje za wyróżnienie!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :) zresztą w pełni zasłużone :)

      Usuń
  2. ojacie My też, jupi dziekujemy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam za moje roztrzepanie, ale ostatnio dużo się dzieje :) w pełni zasługujecie na wyróżnienie :*

      Usuń
    2. Dziękujemy ślicznie :* :* bardzo nam miło :)

      Usuń
  3. Gratulacje! I bardzo mi miło, że i mnie wyróżniłaś :) Dziękuję! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za zaproszenie mnie do zabawy :))
    Już kilka razy brałam w tym udział, ale w wolnej chwili dodam odpowiedzi również na Twoje pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pytania odpowiedziałam :)

    http://islandofflove.blogspot.com/2013/07/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".