Przejdź do głównej zawartości

Lady Wiki i wieczorne z CZUCZU granie




Kiedy Lady Oli zapada w nocny sen, mam 100% czasu by razem z Wiki zrobić coś wspólnie :) 
I tak o to dzisiaj postanowiłyśmy dać się porwać na Safari za sprawą mini domina CZUCZU dla dzieci od lat 3.

Zasady gry banalnie proste, choć nie ukrywam gra zmusza do pobudzenia szarych komórek, co bardzo nas cieszy :)
Lady Wiki radziła sobie świetnie i udawało jej się wygrywać, a ja z wielką dumą obserwowałam jak logicznie potrafi myśleć i powiem Wam że pełna podziwu jestem!
Grać można na dwa sposoby, ponieważ domino dwie strony posiada na jednej znajdują się cudne zwierzaki, a na drugiej domino z kropkami.


Mini domino Safari to jedna z gier z seri CZUCZU w podróży. Zabrać ją można do parku, samochodu, samolotu, na spacer, dosłownie wszędzie tam gdzie nasze pociechy mają ochote na zabawe. 
To nie papierowa jednorazowa gra, a solidnie wykonane z wielką starannością kolorowe cuda!
Nam bardzo do gustu przypadła i towarzyszyć często nam będzie :)

Zachęcam Was do zapoznania się z innymi wspaniałymi produktami marki CZUCZU, bo wakacje tuż tuż i podróży co nie miara, a jak wiadomo dzieci w podróży się nudzą :)























Komentarze

  1. Mam czuczu w domu - mój brat dostał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to świetna zabawy dla dzieci, ale dla rodziców również :)

      Usuń
  2. Właśnie wczoraj zakupiłyśmy z Amelką CzuCzu z pisakiem i 50 kartami do uzupełniania, jej się podobało a ja byłam zachwycona kreatywnością tych kart. Zpraszam do mnie wywrotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno cudne karty jak wszystko co CZUCZU tworzy :)
      lecimy do Was w odwiedziny :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".