Przejdź do głównej zawartości

SUS TOYS



Jakiś czas temu (tutaj) podzieliłam się z Wami odkrytymi cudownościami od SUS TOYS , a od dni kilku rybka kolorowanka/przytulanka jest z nami i od samego początku zawładnęła sercami moich Ladie's.  Wiki od razu zabrała się za jej kolorowanie, a Oli jak to Oli za przytulanie :) Rybke z dwóch stron kolorować można, więc frajda podwójna i wyobraźni można dać się ponieść. My postanowiłyśmy użyć mazaków, które zmyć można wodą by Ladie's mogły rybke po wypraniu na nowe kolory malować :) Być może za czas jakiś pomalujemy ją pastelami, wtedy ja zaprasujemy i na stałe tak udekorowana juz zostanie... Ale jak narazie zamiaru takiego nie mamy, bo radość nam sprawia wielką  i czas cudnie umila :) I choć myślałam że Lady Oli zbyt mała, że się nie zainteresuje, że dla niej się nie nada to słowa cofam, bo odpowiednia dla każdego będzie niezależnie od wieku :)  
To nie jest zwykła papierowa kolorowanka, którą dziecko pomaluje i w kąt rzuci, to zabawka , przytulanka i kolorowanka w jednym !
SUS TOYS dziękuje w imieniu Ladie's i swoim za rybe cudną co serce nasze podbiła <3

Was zapraszam do zapozanania się z SUS TOYS, bo zaskoczyć potrafi nie tylko dzieciaki ! :)













 kocyk La Millou : HIPOPOTAMY /KELLY GREEN (o którym opowiem Wam więcej już niedługo )
a na czuprynkach Ladie's niezastąpione : Ptasie Trele 

Komentarze

  1. Super rybka, a jaka twórczość dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy Książkę Rozkminiacza tej firmy. Świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prałaś potem i rybkę i dziewczynki? ;) Rybka jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super rybka, to nowość dla dzieciaków, bo zwykłe przytulanki nie to samo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".