Przejdź do głównej zawartości

Słońce, morze, plaża i My :)



Dzisiejszy dzień można zaliczyć do tych mega udanych :) 

Jesteśmy szczęśliwymi mieszkańcami miasta Kołobrzeg, więc gdy rano obudziło nas piękne słońce postanowiliśmy rzecz jasna wybrać się na plaże ( do morza mamy zaledwie 15 min :) . 
Choć obawy były nie małe, bo Lady Oli na piach płaczem reagowała :/ ku naszemu zdziwieniu to ona jako pierwsza swe maleńkie stópki w piasku zakopała :) 
Zabawy było co nie miara. Babki z piasku systematycznie burzone były przez Oli za każdym razem z głośnym okrzykiem : Je!!! . 
 Lady Wiki piaskowe "zupy" nam serwowała. 
Poszukiwała też szczątków dinozaurów, i doły kopała bo twierdziła, że kiedyś one też na plaży się byczyły. My z Tatą Ł. mieliśmy czas na relaks, bo Ladie's na plaży pochłonięte zabawą były :) 
Słońce, morze, plaża i cała nasza czwórka razem to jest coś co uwielbiamy najbardziej ! :) 





















Komentarze

  1. Tata fotograf :) A sam znalazł się tylko na jednym zdjęciu...i to ostatnim ;) Pozdrawiamy Was Rodzinko ;)
    Kinga i Adam

    OdpowiedzUsuń
  2. :) super dzień :) my mamy w planach jutro wyjazd nad morze :) zobaczymy co z tego wyjdzie :) całusy dla Ladies :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to życze aby wyjazd wyszedł:) dziękujemy za całusy i Wam też ślemy :*

      Usuń
  3. Fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W zeszył roku nie byłam a wcześniej 12 lat z rzędu nad morzem spędziłam i zawsze bywałam w Kołobrzegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może w tym roku się uda??? :) miło było by się spotkać :)

      Usuń
  5. jejj, ale zazdroszczę morza tuż za rogiem! ;)

    kocham morze i jestem częstym bywalcem latem (mamy około 200 km)

    teraz z racji tego, że Kornelia w zeszłym roku latem się urodziła, dopiero w sierpniu jedziemy na kilka dni do 3city!
    nie mogę się doczekać!

    tam też będziemy ucztować w Naszą I rocznicę ślubu! <3

    pozdrawiam!

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja córcia to moja imienniczka :) mam nadzieje, że wyjazd będzie mega udany :) pozdrawiam i zapraszam do naszego cudnego Kołobrzegu :)

      Usuń
    2. no proszę :) Kornelia :)
      piękne imię ;)

      dziękuje za zaproszenie, jednak bliżej mamy do trójmiasta :)
      a najbliżej do Stegny i Krynicy Morskiej ;)
      (130 km)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".