Przejdź do głównej zawartości

SUS TOYS


Wielkimi krokami zbliża się Dzień Dziecka, a ja buszując po internecie w poszukiwaniu czegoś wyjatkowego  na prezent dla moich Ladie's natrafiłam na SUS TOYS.


SUS TOYS to drukowane i malowane akcesoria, zabawki dla maluchów i starszaków.
 Mnie osobiście urzekły Książeczki Rozkminiacza ,
które mają na celu nauke radzenia sobie z "trudami" codzienności.






Superbohaterowie - lisy, niedźwiedzie, jelonki i inne zwierzaki zaklęte są w mięciutkich maskotkach. Najbardziej przemawia do mnie fakt, że zabawki SUS TOYS malowane są farbami bezpiecznymi dla dzieci (posiadają atest OKO - TEXT standard 100) , a materiały z któych uszyte są te cudeńka to polski len i bawełna ( tkaniny wcześniej są dekatyzowane ).







SUS TOYS to firma młoda, choć nie ukrywam że bardzo ciekawa i obiecujaca !
Nie posiadają jeszcze sklepu, ale zapraszam na ich fanpage,
 na którym znajdziecie wszystko co potrzebne by zamówienie na te cudeńka złożyć :)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".