Przejdź do głównej zawartości

Wielka chwila! mamy 500 tysięcy podpisów pod Referendum " Ratujmy Maluchy i starsze dzieci też"


Każdy kto choć troche zaangażował się w akcje zbierania podpisów 
pod Referendum "Ratujmy Maluchy i starsze dzieci też" może być w pełni usatysfakcjonowany,
 bo....
 udało się zebrać 500 tysięcy podpisów!!!
Mnie jako mame, ale również koordynatora akcji w moim mieście duma rozpiera, 
a uśmiech z twarzy nie schodzi!
 Razem z Forum Kobiet zebrałyśmy 556 podpisów.
 To wielki krok, aby móc w pełni decydować o wcześniejszej edukacji naszych Maluchów. 
Czekamy teraz na 12 czerwca, wtedy to "spotkamy" się w sejmie, 
ja trzymam kciuki by to co udało nam się zrobić wspólnie przyniosło porządany efekt. 
Pani Minister nie powinna mieć już złudzeń i dać spokój z tą reformą!
 Cudowne jest uczucie, gdy to co robimy ma sens :)
Bo dzieci są najważniejsze!!! <3
Wszystkich, którzy chcą zagłębić się w temacie akcji zachęcam do odwiedzenia : http://www.rzecznikrodzicow.pl/

Zapraszam na krótki filmik podsumowujący akcje,
 na którym znalazłam się również ja i moja Lady Wiki 
z czego nie ukrywam bardzo jestem dumna :)



Komentarze

  1. moja Zosia poszłaby do szkoły jako5cio latka....to idiotyzm i zabieranie dzieciństwa :/ całe życie tak było i nikomu nie przeszkadzało, że 6cio latki sa w przedszkolu teraz jakaś dziwna Pani < odstrasza mnie ta kobita jak z koszmaru o nie lubianej nauczycielce> ma inną wizję mało rozsądna :/ A Wy Ladies jesteście CUDNE :) Marta i Zosia

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzą się z Tobą Marta w 100% dzieciństwo jest ważne w życiu dziecka. Dziękuje Ci bardzo za tak miłe słowa, oj dumna jestem dziś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".