Przejdź do głównej zawartości

Wyniki konkursu fotograficznego "Wiosna i my" ! :)

Nadeszła wiekopomna chwila, czas by ogłosić zwycięzkie zdjęcia w konkursie fotograficznym "Wiosna i my" organizowanym wraz z firmą HAPPY FAMILY.
Chciałabym bardzo podziękować za tak liczny udział w konkursie, gdybym tylko mogła wszyscy by z Was wygrali jednak nagrody są tylko dwie.







Razem z moim Ladi'es wybrałyśmy zdjęcie, którego autor/ka zajmie 1 miejsce, choć wybór nie był łatwy :/


I MIEJSCE
nasz wybór:
Lenka i Letycja

II MIEJSCE
największa liczba lajków (826)
Marzena Ganfler


Gratulujemy zwycięzcom i prosimy o przesłanie danych do wysyłki na e-mail kornelia_kubinska@wp.pl



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".