Przejdź do głównej zawartości

Zabawa w p."Pocztową"

Wczorajszy dzień razem z moimi Ladie's spędziłyśmy u mojej mamy, a ich babci kochanej. 
Za każdym razem Wiki znajduje tam skarby z mojego dzieciństwa, odkryta przez nią POCZTA bardzo jej się spodobała. 
Nazwała więc siebie p. Pocztową i nakazała bym pocztówki, znaczki u niej kupowała, listy do bliskich wysyłała.

Pojawił się również niewidzialny listonosz, który listy moje odbierał i jak Wiki stwierdziła w mig wszędzie dostarczał.
"Pieniążkami" rachunek za wode zapłaciłam, a Lady wielką pieczątką go zatwierdziła.
Radość była wielka, choć POCZTA niewielka i swoje już przeżyła.
Poczułam się jak kiedyś, gdy w czasach dzieciństwa razem z rodzeństwem listy słaliśmy i zawsze świetnie się w nią bawiliśmy.














Czy Wasze dzieci są również szczęśliwymi "spadkobiercami" zabawek z okresu Waszego dzieciństwa ? 

Komentarze

  1. Coś mi się przypomina, że tez taka pocztę kiedyś miałam, ale niestety wiele moich zabawek "jest gdzieś lecz nie wiadomo gdzie..".CZy moja córcia się bawi moimi zabawkami? z tych co się ostało, to oczywiście tak- ostatnimi odkryciami są artykuły spozywcze z mojego sklepu, które ostatnio wyszperałam na strychu:0 Ach te strychy...można się tam cudownie cofnąć w czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna POCZTA i oby zawsze na poczcie takie miłe i życzliwe panie pracowały :) heheh swoją drogą serce się raduję, jak coś, co cieszyło nas daje nadal tyle radości naszym dzieciom- bo w tych starych, prostych zabawkach tyle magii, tyle pracy dla dziecięcej wyobraźni, wszystko, czego laptop czy tablet Ci nie da.... i oby i nasz synek chciał z mamą "narciarzy" z "Każde dziecko to potrafi" wycinać :) tak mi się marzy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie serducho strasznie się raduje, my z Wiki dużo inspiracji czerpiemy z książki pomysłów "Każde dziecko to potrafi" :) A twoje marzenia o "narciarzach" z synkiem lada chwila nim się obejrzysz spełnienia doczekają :)

      Usuń
  3. Uwielbiałam to jako dziecko! :D Mój Maluch dostał po mnie kilka zabawek. Ma nawet lalkę Barbie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje Ladie's po mnie lalki Barbie nie mają, ale puzzle z jej wizerunkiem się uchowały :)

      Usuń
  4. świetny blog! będę zaglądać często :)

    pozdrawiam :)
    Kasia
    http://islandofflove.blogspot.com/


    PS. zdjęcie główne jak klatka z hollywoodzkiego filmu! boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio taką pocztę w wersję mini kupiłam na ...poczcie :)
    pomnie dzieciaki odziedziczyły,chińczyka,monopol, smoczą jamę, wyścigi, pchełki,warcaby,piotrusia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".